Υποψήφιος για Μέλος Δ.Σ. / ΕΑΑΣ


Υποψήφιος για Μέλος Διοικητικού Συμβουλίου Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού (ΝΠΔΔ)





ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ν. ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ
  Υπαστυνόμος β΄ ε.α. (ΕΧ)
Μέλος ΕΑΑΣ, ΠΟΑΑΣΑ, Μέλος Δ.Σ. ΠΣΑΑΕΔ&ΣΑ



Προέρχομαι από την Ένδοξη Ελληνική Χωροφυλακή και είμαι έγγαμος με δυο παιδιά.
Έχω υπηρετήσει στα Τεθωρακισμένα ως Εθελοντής Υπαξιωματικός (ΤΘ) από το 1976 έως 1981, στην 22α ΕΜΑ, ΙΛΥΒ (Λιτόχωρο Πιερίας), 95 ΜΙΛΕΧ, 12η ΕΜΑ και στο ΚΕΤΘ,

Στην Ελ. Χωροφυλακή Α.Τ. Γλυφάδας, Α.Τ. Αγ. Δημητρίου, ΥΔΤ/ΔΤΕ (ΕΛ-ΑΣ), Διεύθυνση Αμέσου Δράσεως Αττικής (ΕΛ-ΑΣ). Αποστρατεύτηκα στις 31/12/2009, με συνταξιοδοτικό βαθμό Αστυνομικού Διευθυντού (ΣΧΗ).

Σπουδές: 1. Πτυχιούχος Ιστορικός, Ελ. Αν. Πανεπιστήμιου (ΕΑΠ, Πατρών)
2. Πρόγραμμα Σπουδών στο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης &
Αυτοδιοίκησης / Υπουργείου Εσωτερικών (Τομέας Πληροφορικής)
3. Πρόγραμμα Σπουδών Πληροφορικής ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ.
4. Πιστοποίηση ECDL.
5. Κρατικό Πτυχίο Ραδιοερασιτέχνη (SV1EFY) Υπουργείου Μετ. / Επικοινωνιών

        Υποβάλλω την υποψηφιότητά μου ως μέλος του ΔΣ της ΕΑΑΣ και ζητώ με σεβασμό από τους Αξιωματικούς Στρατού και Χωροφυλακής να μου δώσουν την ευκαιρία να συμβάλλω και εγώ στην ΕΑΑΣ που με τίμησε όταν με έκανε δεκτό στην στρατιωτική οικογένεια.
Tags:

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 σχόλια

Leave a Reply