Βιογραφικό Υποψηφίου Δημοτικού Συμβούλου Γιώργου Καπιδάκη




Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Αγίου Δημητρίου 

Ονομάζομαι ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ν. ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ το γένος Γ. Στέφα. Η Καταγωγή μου είναι από την Κρήτη και από την Μικρά Ασία από την πλευρά της μητέρας μου. Είμαι Απόστρατος Αξιωματικός και πτυχιούχος Ιστορικός – Πολιτισμολόγος (ΕΑΠ ΠΑΤΡΩΝ). Γεννήθηκα στα σύνορα των Δήμων (Άνω) Ν. Σμύρνης – Αγίου Δημητρίου. Παντρεμένος με την Ευτυχία του Δημητρίου Ρέκα με καταγωγή από το Αραχναίο (Χέλι). Έχω δύο παιδιά τον Νικόλαο Ιχθυολόγο και τον Δημήτριο Ηλεκτρολόγο Μηχανικό. Έχω παρακολουθήσει προγράμματα σπουδών στο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και στο ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ (Πληροφορικής). Πτυχιούχος Ραδιοερασιτέχνης (SV1EFY).
Συμμετείχα ως μέλος Δ.Σ. της Ένωσης Φοιτητών και Αποφοίτων «Εκαταίος» στο Πανεπιστήμιο για τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων. Στο ΠΣΑΑΕΔ ως συνδικαλιστικό μέλος Δ.Σ. αγωνίστηκα για τα δίκαια αιτήματα των συναδέλφων μου. Είμαι μέλος της ΕΑΑΣ, επιστημονικός σύμβουλος (άμισθος) Τηλεόρασης Real web tv (σε θέματα πολιτισμού & ιστορίας).
Συμμετοχή με έργα ζωγραφικής στην έκθεση εικαστικών τεχνών στο Ζάππειο Μέγαρο Αθηνών καθώς επίσης στην αίθουσα Παρνασσός.

Ζητήματα που με απασχολούν:
1. Οι συμπολίτες μας με ειδικές ανάγκες να έχουν πρόσβαση παντού (πεζοδρόμια, καφετέριες, παρκινγκ …)
2. Δημοτική συγκοινωνία να επεκταθεί και στην οδό Σουλίου.
3. Άμεση λύση και όχι καταγραφή τον προβλημάτων των περιοχών στο ρέμα Πικροδάφνης (Τσουκάλι), ΔΕΗ, Ασύρματος, κυκλοφοριακό, λακκούβες.
4.Ενδιαφέρον και προστασία στα αδέσποτα ζώα και όχι εξόντωση-δολοφονία (συνεργασία με φιλοζωικούς συλλόγους).
5. Στο Δήμο ο πολιτισμός και η παράδοση πρέπει να παραμένει ζωντανή (ενεργή συνεργασία με τους πολιτιστικούς συλλόγους).
6. Εθελοντικά σεμινάρια - μαθήματα (δωρεάν) Ιστορίας, Ελληνικού πολιτισμού και Πληροφορικής.
7. Σιωπηλή βοήθεια στους δημότες που έχουν οικονομικό πρόβλημα κ.α.

                  ΔΕΗ, Ασύρματος (Δίπλα σε Σχολικό συγκρότημα και σε κατοικημένη περιοχή).


                                     Ρέμα Πικροδάφνης (σκουπίδια, μπάζα, κουνούπια κ.α.)




Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 σχόλια

Leave a Reply