Υποψήφιος Σύμβουλος για το Διοικητικό Συμβούλιο (ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΑΑΣ)

 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
 ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΙΣΑΡΗ
Συνταγματάρχου ε.α.
                  Δικηγόρου Παρ’ Αρείω Πάγω
     Διδάκτορος Νομικής Πανεπιστημίου Αθηνών
Ηρώων Πολυτεχνείου 77-79, Πειραιάς Τ.Κ. 18536
        Τηλ.: 210 4530043 – 44,
Fax: 210 4530044
               Κιν.: 6939 768473 & 6941 610950

Αγαπητές και Αγαπητοί Συνάδελφοι
Στις εκλογές που έρχονται στην ΕΑΑΣ την 23η Φεβρουαρίου του 2014, επήρα την οριστική απόφαση να είμαι υποψήφιος Σύμβουλος για το Διοικητικό Συμβούλιο αυτής. Η πορεία της ζωής μου συνηγορεί για το ότι δικαιούμαι απόλυτα ένα από τους τέσσερεις σταυρούς που έχετε δικαίωμα να βάλετε για θέση συμβούλου στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΑΑΣ που θα προκύψει από τις εκλογές της 23ης Φεβρουαρίου 2014.
Αποφοίτησα από τη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων ως Ανθυπολοχαγός Εφοδιασμού-Μεταφορών,  το 1975.
Έγινα πτυχιούχος του Νομικού Τμήματος της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, υπηρετώντας συνεχώς μακριά από την Αθήνα και χωρίς να έχω καμμία απολύτως απαλλαγή από την Υπηρεσία, κάνοντας πάμπολλες σκληρές υπηρεσίες και χρησιμοποι­ώντας αποκλειστικά την κανονική μου άδεια για να δίνω μαθήματα στη Νομική Αθηνών, τα οποία παρά τις σκληρότατες συνθήκες που αντιμετώπιζα όταν τα έδινα, τα περνούσα και με επιδόσεις «λίαν καλώς» και «άριστα». Από τις Ένοπλες Δυνάμεις παραιτήθηκα οικειοθελώς το 1996 με το βαθμό του Συνταγματάρχη και εισήλθα στη μαχόμενη Δικηγορία απ’ όπου προασπίζω ημέρα και νύχτα τα συμφέροντα όλων των συναδέλφων σε όλο το φάσμα των υποθέσεών τους συνταξιοδοτικά, κληρονομικά, ποινικά, φορολογικά, οικογενει­ακά κλπ. και ήδη αφού η Δικηγορία από το 2011 απελευθερώθηκε σε όλη την Ελλάδα, υπερασπίζω πλέον μεγάλο πλήθος υποθέσεων συναδέλφων σε όλους τους Νομούς της Ελλάδος, οδηγώντας τους σε βέβαια επιτυχία. Διαθέτω μία πλουσιοτάτη Νομική Βιβλιοθήκη, η οποία περιλαμβάνει σπάνια νομικά συγγράμματα από την εποχή της συστάσεως του νεώτερου Ελληνικού Κράτους. Είμαι Διδάκτορας Νομι­κής Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχω προαχθεί σε Δικηγόρο παρ’ Αρείω Πάγω.
Συμμετέχω σε πλήθος σωματείων, συλλόγων Στρατιωτικού και γενικότερα Επιστημονικού κύρους.
Είμαι ενεργό μέλος του Πειραϊκού Συνδέσμου πνευματικό και πολιτιστικό Σωματείο, το οποίο δημιουργήθηκε το 1894 από επιφανείς προσωπικότητες του Πειραιώς, καθώς και όλης της Ελλάδος, εν όψει της τελέσεως των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα το 1896 και έκτοτε συνεχίζει αμείωτα τη δράση του με πολύπλευρες πνευμα­τικές και πολιτιστικές δραστηριότητες.
Είμαι ενεργό μέλος της Εταιρείας Ευβοϊκών Σπουδών από πολλών ετών (Σωμα­τεί­ο πνευματικού χαρακτήρα του οποίου ιδρυτές υπήρξαν ονομα­στοί Καθηγητές της Νομικής Αθηνών, όπως ο μεγάλος Αστικολόγος και  Υπουργός Χρ. Θηβαίος) και στο οποίο εκλέγομαι συνεχώς από το 2002 στο Διοικητικό Συμβούλιο (2002, 2005, 2008, 2011) και ήδη ασκώ για τρίτη 3ετία τα καθήκοντα του Γενικού Γραμματέα και Δικηγόρου αυτού.
Είμαι εκλεγμένο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Πανελληνίου Συνδέσμου Αποστράτων Αξιωματικών Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας και Δικηγόρος αυτού.
Είμαι εκλεγμένο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Στρατηγικών μελετών της Ελλάδος (Σωματείο που ίδρυσε ο αείμνηστος Στρατηγός Αχιλλέας Τάγαρης), Γενικός Γραμματέας αυτού και Δικηγόρος αυτού.
Είμαι εκλεγμένο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου Αποστράτων Αξιωματικών Εφοδιασμού – Μεταφορών «Η ΑΜΑΛΘΕΙΑ» και Δικηγόρος αυτής.
Είμαι ενεργό μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Στρατηγικών Μελετών και Δικηγόρος αυτού.
Είμαι ενεργό μέλος όλων των Συνδέσμων Όπλων και Σωμάτων του Στρατού Ξηράς ως φίλος, καταβάλω σε όλους συνδρομή και παρευρίσκομαι σε όλες τις εκδηλώσεις τους.
Αγαπητές και Αγαπητοί Συνάδελφοι
Εγγυώμαι στη Στρατιωτική μου τιμή και στο Επιστημονικό μου υπόβαθρο, το οποίο απεκτήθη με κόπους, μόχθους και θυσίες πολλών ετών, ότι εκλεγόμενος με την αταλάντευτη και ομόφωνη στήριξή σας, για την οποία σας είμαι ευγνώμων από βάθους καρδιάς, θα δώσω όλη μου την ψυχή για τα συμφέροντα των συναδέλφων μέσα από τις γραμμές του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΑΑΣ ακόμη και αν χρειασθεί να μην κοιμάμαι παρά μόνο ελάχιστες φορές τα βράδια όταν αυτό είναι αναγκαίο, για να προασπίσω τα απαράγραπτα δικαιώματα των συναδέλφων μας.
Αυτή η τελευταία πρότασή μου αποτελεί το επίσημο συμβόλαιο τιμής που κάνω απέναντί σας και το οποίο εγγυώμαι στη Στρατιωτική μου τιμή και στο Επιστημονικό μου υπόβαθρο ότι θα τηρήσω απαρέγκλιτα.

Με αδελφικούς αγωνιστικούς χαιρετισμούς

Νικόλαος Καίσαρης
Tags:

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 σχόλια

Leave a Reply